20 مطلب پربیننده شارا در سال 1391

نگاهی به نمایه اخبار پربیننده شارا نشانگر این امر است که این شبکه توانسته است ضمن پاسخگویی به بخش اعظم نیازهای اطلاعاتی مخاطبان، در حوزه تخصصی و سازمانی خود به خوبی حرکت کند.

مطالب پربیننده شارا

  نگاهی به نمایه اخبار پربیننده شارا نشانگر این امر است که این شبکه توانسته است ضمن پاسخگویی به بخش اعظم نیازهای اطلاعاتی مخاطبان، در حوزه تخصصی و سازمانی خود به خوبی حرکت کند. خبر” نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان ” به عنوان پر بیننده ترین خبر سال شبکه شارا، حاکی از آن است که محورهای خبری این شبکه در عین پاسخگویی به نیازهای سازمانی و حرفه ای مخاطبان از حوزه تخصصی خود نیز فاصله نگرفته و آن را به خوبی پوشش داده اند. 1621 نفر این خبر را جستجو و دنبال کرده اند و به آن توجه نشان داده اند. از سویی دیگر این موضوع نشانگر این امر است که دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی به وجه علمی و تئوری حرفه خود نیز بی توجه نیستند و خبرهای مربوط به آن را به عنوان یک دغدغه ذهنی دنبال می کنند و به اثرگذاری آن در دیدگاه های جاری خود مقید هستند.

 

نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان
مهارت‌های ارتباط غیرکلامی (زبان رفتار)-5
راهکارهای تقویت و توسعه مهارت‌های ارتباطی درمدیران (2)
انتشار کتاب شش گفتار روابط عمومی نوین
خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
کتاب روابط عمومی توانمند منتشر شد
 پدر علم اطلاعات ایران در گفتگو با شارا:برای مقابله با جنگ سابیری باید به دنبال یک برنامه ملی مناسب باشیم
روابط عمومی الکترونیک با استفاده از مدل AHP
آشنایی با دانشکده ها و مراکز علمی حوزهارتباطات
اهمیت اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای
انتشار کتاب اصول و آداب تشریفات
حضرت محمّد (ص) بنیانگذار روابط عمومی اسلامی است
سواد اطلاعاتی: گامی به سوی روابط عمومی نوین
جشنواره ای برای انتخاب برترین ها
روابط عمومی پنجمین شغل استرس زا
مقصر اصلی گرایش مردم به ماهواره
پیدایش، گسترش و مدیریت برند
نقش روابط عمومی در پیاده سازی کار تولید محور
نکات اساسی در مذاکره