مطالب پربیننده شارا
نگاهی به نمایه اخبار پربیننده شارا نشانگر این امر است که این شبکه توانسته است ضمن پاسخگویی به بخش اعظم نیازهای اطلاعاتی مخاطبان، در حوزه تخصصی و سازمانی خود به خوبی حرکت کند. خبر” نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان ” به عنوان پر بیننده ترین خبر سال شبکه شارا، حاکی از آن است که محورهای خبری این شبکه در عین پاسخگویی به نیازهای سازمانی و حرفه ای مخاطبان از حوزه تخصصی خود نیز فاصله نگرفته و آن را به خوبی پوشش داده اند. 1621 نفر این خبر را جستجو و دنبال کرده اند و به آن توجه نشان داده اند. از سویی دیگر این موضوع نشانگر این امر است که دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی به وجه علمی و تئوری حرفه خود نیز بی توجه نیستند و خبرهای مربوط به آن را به عنوان یک دغدغه ذهنی دنبال می کنند و به اثرگذاری آن در دیدگاه های جاری خود مقید هستند.
نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان
مهارتهای ارتباط غیرکلامی (زبان رفتار)-5
راهکارهای تقویت و توسعه مهارتهای ارتباطی درمدیران (2)
انتشار کتاب شش گفتار روابط عمومی نوین
خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
کتاب روابط عمومی توانمند منتشر شد
پدر علم اطلاعات ایران در گفتگو با شارا:برای مقابله با جنگ سابیری باید به دنبال یک برنامه ملی مناسب باشیم
روابط عمومی الکترونیک با استفاده از مدل AHP
آشنایی با دانشکده ها و مراکز علمی حوزهارتباطات
اهمیت اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای
انتشار کتاب اصول و آداب تشریفات
حضرت محمّد (ص) بنیانگذار روابط عمومی اسلامی است
سواد اطلاعاتی: گامی به سوی روابط عمومی نوین
جشنواره ای برای انتخاب برترین ها
روابط عمومی پنجمین شغل استرس زا
مقصر اصلی گرایش مردم به ماهواره
پیدایش، گسترش و مدیریت برند
نقش روابط عمومی در پیاده سازی کار تولید محور
نکات اساسی در مذاکره
|
نظر بدهید