شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| بر اساس نظرسنجی HubSpot Blog Research در سال 2021، 19 درصد از بازاریابان معتقدند یافتن نامزد مناسب برای یک نقش در سال 2022 دشوارتر خواهد بود. برای تقریباً نیمی از بازاریابان مورد بررسی، یافتن نامزدهایی با مجموعه مهارت های مناسب بزرگترین چالش است.
تحقیقات لینکدین 2021 نشان می دهد که سه نقش برتر بازاریابی مورد تقاضا، متخصصان بازاریابی دیجیتال، مدیران حساب های دیجیتال و مدیران رسانههای اجتماعی هستند. اما برخی از کسبوکارها با دانستن اینکه کدام نقشها را استخدام کنند و زمان مناسبی برای اضافه کردن به تیم است، مشکل دارند.
برای کمک به این امر، ما فهرستی از برترین نقش های بازاریابی که امروزه برندها روی آن سرمایه گذاری می کنند، گردآوری کرده ایم.
Content Creator
Content Strategist
Content Marketing Manager
Creative Assistant
Digital Brand Manager
Creative Director
Marketing Data Analyst
Marketing Technologist
Digital Marketing Manager
Social Media Coordinator
Social Media Strategist
Community Manager
SEO Specialist
SEO Strategist
SEO/Marketing Manager
|
نظر بدهید