شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مقاله روابط عمومی جیمز باکنن (James Buchanan) درباره 12 قاعده روابط رسانه ای برای به خاطر سپردن سودمند است:
1. هر خبرنگاری، یک خبرنگار “کلیدی” است.
2. از تبلیغات آنلاین غافل نشوید.
3. فرجه ها را محترم شمارید.
4. اخبار خود را به گونه ای تهیه کنید/ نشان دهید که دارای ارزش خبری باشد.
5. نقل قول های تان را نرم کنید.
6. الف) تبلیغات و مخاطب مورد نظرش را بشناسید.
ب) با یک مجله علیه مجله ای دیگر وارد معامله نشوید.
7. بلند مدت بیندیشید.
8. منابع خود را به اشتراک بگذارید.
9. رقبای خود را بشناسید.
10. هوشمندانه پیگیری کنید.
11. تمام مطالب مطبوعاتی خود را بر اساس خواسته های مجله و خبرنگاران تهیه نمایید.
12. با اخلاق باشید.
|
نظر بدهید