شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–– در اولین بخش کارگاه سئویی که امروز صبح توسط موسسه اخبار روابط عمومی برگزار شد، جک فینکلستاین، موسس و مدیر عامل مجموعه روش های ادراک و مایکل جی. لمپ، استراتژیست ارشد رسانه های اجتماعی و دیجیتال در روابط عمومی هانتر، به شرکت کنندگان چگونگی بهبود رتبه سایت را آموزش داده و اصول بنیادین قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو را مورد بررسی قرار داد.
فینکلستاین توضیح داد که بهینه سازی برای موتورهای جستجو در دو بعد قابل اجرا است: اول بهینه سازی روی صفحه و دوم بهینه سازی خارج از صفحه می باشد. آنچه باید به خاطر سپرد این است که ارکان ذیل بایستی در روی صفحه و خارج از صفحه در بهینه سازی برای موتورهای جستجو رعایت شوند. این اصول را مطالعه کنید و مطمئن شوید که استراتژی وب سایت سازمان شما به این 10 نکته وابسته است.
عوامل موثر در رتبه بندی روی صفحه:
· زبان متای مناسب
· ساختار سازماندهی منطقی
· عدم استفاده از لایه ها و عبارات مزحک
· بررسی آسان سایت توسط روبات موتور جستجو
· سرعت بارگزاری مناسب
عوامل موثر در رتبه بندی سایت خراج از صفحه:
· کیفیت لینک ها
· درصد و میزان تنوع استفاده از متون لنگر دار
· تنوع لینک های دریافتی
· شهرت برند
· سیگنال های اجتماعی (میزان به اشتراک گذاشته شدن، +1 و لایک گرفتن ها)
|
نظر بدهید