
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| از حوادث روزمره چرخه خبر و یا کسی که با ایدهای هوشمندانه وارد دفتر شما می شود، پریشان نشوید. مجموعه ای از معیارها یا گزارش پیشرفت ایجاد کنید که در اولویت های استراتژیک سازمان شما هستند. سپس مسیری را نشان دهید که نشان می دهد تیم شما چگونه در این اولویت ها نقش دارید.
گزارش پیشرفت خوب باید نشان دهنده چگونگی مشارکت همه عناصر برنامه ارتباطات شما در هر یک از اولویت ها باشد.
به عبارت دیگر، از نگرانی در مورد چند کلیک که در آخرین فعالیت رسانه های اجتماعی ایجاد شده است یا اینکه چند نفر آن آخرین اخبار را به اشتراک گذاشته اند، دست بر ندارید. وقت و توجه خود را به این موضوع متمرکز کنید که چگونه تمام فعالیت های شما به تحقق اهداف سازمان کمک کرده است. (کیتی دلاهای پاین)
|
نظر بدهید