یک دستورالعمل بسیار مهم برای مدیریت بحران برندها

در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند.

اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد می‌دهد:

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| پست‌ها یا توییت‌های انتقادی کاربران درباره‌ی برندها، یکی از پربازدیدترین محتواها در شبکه‌های اجتماعی است و گاهی آنقدر بازنشر می‌شوند که به بحرانی برای برند تبدیل می‌شوند. پسـت‌های اغراق‌آمیـز درباره کیفیت خدمات شما، حملات سـایبری، شایعات، همه و همه محتواهـایی هستند که می‌توانند به شکل ویروسی پخش شوند و برند شما را به سمت بحران ببرند.

در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند.

 

اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد می‌دهد:


 


این اینفوگرافی و چک‌لیست را ترجمه و طبق شرایط کسب‌وکار کشورمان بومی‌سازی کرده‌ایم تا در شرایط حساس به شما کمک کند که بحران را به حداقل برسانید و خیلی سریع ارتباطتان با افکار عمومی را احیـا کنید.


منبع: نیوزباکس