گیمیفیکیشن

در این روش می توان از انواع #بازی ها و #رقابت ها نه تنها برای خوشحال کردن مخاطبین استفاده کرد، بلکه می تواند از مخاطبین خواست تا به فروشگاه یا شعبه نزدیک شما بروند و از یک تخفیف ویژه استفاده کنند یا بلافاصله در همان جا از طریق اینرتنت رایگان وارد سایت شما شوند و با یک تخفیف ویژه خریدی با کد … داشته باشند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در این روش می توان از انواع #بازی ها و #رقابت ها نه تنها برای خوشحال کردن مخاطبین استفاده کرد، بلکه می تواند از مخاطبین خواست تا به فروشگاه یا شعبه نزدیک شما بروند و از یک تخفیف ویژه استفاده کنند یا بلافاصله در همان جا از طریق اینرتنت رایگان وارد سایت شما شوند و با یک تخفیف ویژه خریدی با کد … داشته باشند.

مثلا در نمونه ای آدیداس برای اطلاع رسانی در رابطه با شعبه جدید فروشگاه خود در مرکز کپنهاگ از این روش استفاده کرده بود که در آن تعدادی عروسک اردک را در حوض مرکز شهر رها کرده بود. هر کس که یکی از آنها را بر می داشت در کنار عروسک می خواند که “من راه درازی را پرواز کرده ام تا به اینجا رسیده ام و می خواهم به خانه بروم.” و در زیر عروسک نوشته شده بود که “جایزه بازگرداندن من به خانه در فروشگاه اصلی آدیداس منتظر شماست.”

کسانی که عروسک را به فروشگاه می بردند یک تی شرت آدیداس پاداش می گرفتند و می‌توانستند آن عروسک آدیداس را هم برای خود نگاه دارند.

 

منبع: ibazaryabi