گزارش: رقبای شما هر چند وقت یکبار در رسانه‌های اجتماعی پست می‌گذارند

آیا تقویم محتوایی شما، نیازهای مخاطبان دیجیتالی مدرن را برآورده می کند؟

ممکن است معیارهای زیادی در مورد میزان مشارکت شبکه‌های اجتماعی خود در دست داشته باشید. شما می دانید چند بار در فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام پست می گذارید. مدیرعامل شما هر چند وقت یکبار توییت می کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| آیا تقویم محتوایی شما، نیازهای مخاطبان دیجیتالی مدرن را برآورده می کند؟

ممکن است معیارهای زیادی در مورد میزان مشارکت شبکه‌های اجتماعی خود در دست داشته باشید. شما می دانید چند بار در فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام پست می گذارید. مدیرعامل شما هر چند وقت یکبار توییت می کند.

اما آیا به اندازه کافی کار می کنید؟ اگر محتوای شما زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد، به این دلیل است که شما آنطور که باید منتشر نمی کنید، یا به این دلیل است که محتوای شما خود به اصلاح نیاز دارد؟

گزارش جدیدی از Sprout Social با هدف محک زدن نحوه استفاده شرکت ها از رسانه های اجتماعی و ارائه میانگین های زیادی است که می تواند به عنوان معیاری برای فعالیت شما در رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی، تعداد متوسط ​​پست های صنعت در روز 11 نفر است.

 

 

صنایعی مانند تبلیغات و بازاریابی، خدمات مالی، سلامتی و برند های خودرو هر روز محتوای بیشتری را با میانگین 16 پست در روز منتشر می کنند. با این حال، همیشه همیشه “بیشتر” نیست.

وقتی صحبت از به اشتراک گذاری ویدئو به میان می آید، فیسبوک پلتفرم برتر اکثر شرکت هاست:

 

 

با این حال، این تصویر ثابت است که در فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر حکمرانی می کند – شاید منعکس کننده هزینه کم تولید و بازده سرمایه گذاری مدیران برند باشد.

 

 

 

حتی در توییتر، پست های متنی ساده فقط 16 درصد از انواع پست را به خود اختصاص می دهند، و این امر برای تیم رسانه های اجتماعی نشان می دهد که دارای صلاحیت طراحی بصری قوی هستند.

اما مصرف کنندگان از کانال های رسانه های تجاری برند شما به دنبال چه چیزی هستند؟