شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| چند ماه پس از راهاندازی کلابهاوس، توییتر، Twitter Spaces را معرفی کرد، ویژگیای که محدود به حسابهایی با بیش از 600 دنبالکننده است.
امروزه هر دو پلتفرم بسیار گسترش یافته اند و هر بار که این اتفاق میافتد، بازاریابان از خود میپرسند، “از کدام یک از این کانالهای رسانه اجتماعی باید در استراتژی خود استفاده کنم؟ و آیا این روند ارزش سرمایهگذاری را دارد؟”
طبق تحقیقات هاب اسپات، 44درصد از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از اتاقهای گفتگوی زنده صوتی در رسانههای اجتماعی استفاده کنند.
این تحقیق همچنین نشان می دهد که بازاریابان بیشتر به فضاهای توییتر علاقه مند هستند تا کلاب هاوس. در واقع، این برند شماره یک پلتفرم رسانه های اجتماعی نوظهور است که امسال روی آن سرمایه گذاری کرده اند و بازاریابان می گویند که بیشتر از کلابهاوس روی آن پلتفرم صوتی سرمایه گذاری خواهند کرد.
در همین حال، 15 درصد از بازاریابان قصد دارند سرمایه گذاری کلاب هاوس خود را در سال 2022 کاهش دهند.
|
نظر بدهید