شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کتاب «مدیریت شهرت» تالیف حسن ربیعی به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر میشود.
حسن ربیعی در گفتوگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها و سازمانها در فضای تجاری و کسب و کار به شمار میآید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.
وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار سادهتر بود و اهداف تنها در سود خلاصه میشد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزشها وارد بازار شده و فرایندها و سیاستها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سالهای اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی برای گسترش شرکتها، سازمانها و نهادها تبدیل شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: این کتاب میکوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در شکلگیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمانها، شرکتها و نهادها عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.
به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد، ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت ایجاد میکند.
وی در پایان تاکید کرد: این کتاب به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر میشود.
|
نظر بدهید