کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد

کتاب سال روابط عمومی ایران(1390) توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری کاوشگران روابط عمومی در 160صفحه منتشر شد.

کتاب سال روابط عمومی ایران(1390) انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری کاوشگران روابط عمومی و شرکت پویندگان توسعه پارس با مدیریت محمد خجسته نیا در 160صفحه منتشر شد.
 در بخش «مصاحبه» این کتاب با پروفسور یحیی کمالی پور و جیمز گرانیگ استاد مطرح روابط عمومی و نظریه پرداز شاخص جهانی گفت‌و‌گوهایی انجام شده است.
 همچنین مصاحبه با ریچارد لینینگ رییس سابق انجمن بین‌المللی روابط عمومی با تلاش عاطفه پاشازاده انجام شده است.
 در بخش مقاله تحقیقی( پژوهش) نیز مطلبی با عنوان «نقش کلیدی صنعت 8 میلیارد دلاری روابط عمومی در پشت پرده تحولات بین‌المللی» به قلم سعید محمد جعفری آورده شده است.
 همچنین در بخش «مقاله‌ها» نیز مقالاتی با عناوین جهانی شدن و روابط عمومی چشم‌اندازی به آینده ترجمه مریم نورایی نژاد، روابط عمومی سیاه ؛ کلاه سیاه‌های خطرناک‌تر از ویروس استاکس‌نت،‌ علی زوار،‌ آلبینا اسانبایف و استراتژی‌های روابط عمومی موبایلی ترجمه مریم نورایی نژاد منتشر شده است.
 استاندارد‌سازی در ارزیابی و اندازه‌گیری روابط عمومی ترجمه محمد وحیدی، روابط عمومی و مدیریت بحران؛ چهار تجربه تالیف دکتر داوود زارعیان و بررسی تأثیرات رسانه‌های جدید بر روابط عمومی؛ چالش‌های زمینه‌ای، کارگزاری و آموزشی ترجمه مریم نورایی نژاد از دیگر مقالات چاپ شده در این کتاب است.
 در بخش «یاداشت‌ها» نیز مطالبی با عناوین گذار روابط عمومی از سنتی به پسامدرن به قلم اسماعیل قدیمی، روابط عمومی و غفلت از نظریه‌های ارتباطی به قلم مهدخت بروجرودی علوی،‌ پنج درس ارتباطی از اشغال وال استریت و… منتشر شده است.