کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت، سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های بازاریابی و زندگی، تالیف پرویز درگی با ۳۸۰ صفحه و قیمت ۱۶ هزار تومان چاپ و منتشر شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت، سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های بازاریابی و زندگی، تالیف پرویز درگی با ۳۸۰ صفحه و قیمت ۱۶ هزار تومان چاپ و منتشر شد.

این کتاب به دکتر سیدمهدی الوانی، تقدیم شده است و سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های بازاریابی و زندگی است.

کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت حاوی سه فصل است:


• فصل اول: اندیشه‌ها و بینشهای مدیریتی
در فصل نخست، برخی از چارچوب‌های ذهنی و حتی پارادایم‌های پیشین شکسته خواهد شد.سِمت‌های سازمانی تغییر یافته و مدیران باید پهنای باند فکری خود را روزبه‌روز گسترده‌تر سازند.


• فصل دوم: راهکارها و تدابیر مدیریتی
موضوعات متنوع فصل دوم این کتاب عبارتند از: چگونه با حجم بالای کار کنار بیاییم و خدماتی شایسته‌تر ارائه کنیم، نشانه‌های مدیریت ذره‌بینی و راهکارهای مقابله با آن، عذر کارمندان ناکارآمد را بخواهید و…


• فصل سوم: تست‌ها و ابزارهای مدیریتی
در این فصل، شما به‌ عنوان مدیر، با مجموعه‌ای از پرسشنامه‌ها و تست‌ها رو بروئید. کافی است برای ارزیابی خود، این پرسشنامه‌ها و تست‌ها را تکمیل کنید. نمره‌گذاری و تفسیر آن نیز در کتاب آمده است.

بازاریابی و زندگی با ورزش‌ و بازاریابی و زندگی با فروش عنوان‌های دیگر این مجموعه هستند که پیش از این چاپ و منتشر شده بودند.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.