کتاب اسباب‌بازی: چگونه شرکت‌های اسباب‌بازی می‌توانند بهترین استفاده را از اینفلوئنسر مارکتینگ ببرند؟

محتوای حاوی محصولات شما باید خلاقانه باشد و بتواند به صورت ارگانیک در جایگاه اینفلوئنسرها زندگی کند و برای دنبال کنندگان آنها ارزش قائل شود تا پیام شما را بیشتر پذیرا شوند. یکی از مزایای اضافه شده محتوای موفق، توانایی استفاده از آن در کانال های برند خود است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| بازاریابی اینفلوئنسر یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های امروزی در صنعت اسباب‌بازی است. وقتی کار با اینفلوئنسرها به روش درست انجام شود، مزایای زیادی دارد. با تمرکز زیاد و مشارکت با اینفلوئنسرهایی که جایگاه آنها با محصولات شما همخوانی دارد، می توانید به مخاطبان مرتبط دسترسی پیدا کنید. کار با سفیران برند مناسب که بتوانید با آنها روابط طولانی مدت برقرار کنید. همچنین می تواند در طول زمان اعتبار و اعتماد را برای برندهای شما ایجاد کند.

محتوای حاوی محصولات شما باید خلاقانه باشد و بتواند به صورت ارگانیک در جایگاه اینفلوئنسرها زندگی کند و برای دنبال کنندگان آنها ارزش قائل شود تا پیام شما را بیشتر پذیرا شوند. یکی از مزایای اضافه شده محتوای موفق، توانایی استفاده از آن در کانال های برند خود است.

همچنین لازم نیست هنگام کار با اینفلوئنسرها بودجه زیادی داشته باشید که این مزیت دیگری است. مخصوصاً وقتی صحبت از اسباب‌بازی‌ها به میان می‌آید، مجموعه‌ای از ریز اینفلوئنسرها وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها با مخاطبانی که درگیر و متمرکزتر هستند، انتخاب کنید. ما کمپین‌های برند موفق زیادی داشته‌ایم که فقط به محتوای اینفلوئنسرهای کسب‌شده متکی بوده‌اند.

 

 22 فوریه 2022
جن درونسکی
منبع: toybook