کارگاه آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی برگزار می شود

موسسه کارگزار روابط‌عمومی که در راستای اعتلای دانش روابط‌عمومی و توسعه ظرفیت و تقویت بدنه کارشناسی و تخصصی روابط‌عمومی کشور، اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌کند، در نظر دارد کارگاه آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی را را در تاریخ 22/10/1392 به مدت شش ساعت برگزار نماید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران(شارا) ـ موسسه کارگزار روابط‌عمومی که در راستای اعتلای دانش روابط‌عمومی و توسعه ظرفیت و تقویت بدنه کارشناسی و تخصصی روابط‌عمومی کشور، اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌کند، در نظر دارد کارگاه آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی را را در تاریخ 22/10/1392 به مدت شش ساعت برگزار نماید.
 
 مهدی باقریان، رییس موسسه کارگزار روابط‌عمومی هدف از برگزاری این کارگاه را بالابردن مدیریت کیفی و تسلط افراد به تهیه فرآیند اجرایی سازمان‌ها و تدوین چک لیست‌ به فراخور موضوع برای سازمان نام برد و این کارگاه را هماهنگ با کتاب استانداردهای روابط‌عمومی نامید.
 
 استاد این کارگاه شش ساعته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای است که خود نویسنه کتاب استانداردهای روابط‌عمومی است.
 
 از سرفصل‌ها و بخش‌هایی که در این کارگاه به آن پرداخته می‌شود می‌توان به موضوعات زیر اشاره کرد:
 
 کیفیت چیست؟ ـ استاندارد چیست؟ ـ تفاوت‌های مدیریت کمی و مدیریت کیفی ـ مدل‌های مدیریت کیفی ـ شاخص های بین المللی جوایز مدیریت کیفیت ـ انواع مدیریت در روابط‌عمومی ـ روابط عمومی حرفه ای (گرایش به کیفیت) ـ مزایای استانداردسازی در روابط‌عمومی ـ اصول استاندارد نویسی فعالیت ها ـ تعریف فعالیت های کلیدی روابط‌عمومی ـ تعریف عملیاتی (کاربردی) مفاهیم و فعالیت ها ـ ترسیم فلوچارت (فرایند اجرایی) ـ تدوین چک لیست (اقدامات اجرایی) ـ تست و ارزیابی استانداردها ـ تمرین استاندارد نویسی
 
 علاقمندان جهت ثبت نام در این کارگاه کاربردی می‌توانند با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.