کارشناس روابط‌عمومی: نظرسنجی نشان می‌دهد که پلتفرم ‘ایکس’ در رساندن پیام‌ها به عموم مردم کارایی خود را از دست داده است

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یک شرکت روابط‌عمومی مستقر در ماساچوست اعلام کرده است که نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که پلتفرم ‘ایکس’ (توئیتر سابق) در رساندن پیام‌ها به عموم مردم، کارایی خود را از دست داده است.

به گزارش شارا به نقل از WBZ NewsRadio، جان گویلفویل، کارشناس روابط ‌عمومی که سال‌ها با نهادهای دولتی، آتش‌نشانی‌ها و پلیس در ماساچوست و سراسر کشور همکاری داشته، اظهار کرد که این نظرسنجی از 164 مقام رسانه‌ای و دولتی شامل 17 خبرگزاری و نمایندگانی از 147 بخش پلیس، آتش‌نشانی و دولت‌های محلی در سراسر ایالات متحده انجام شده است.

گویلفویل افزود که نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد این نهادها و کاربران پلتفرم ‘ایکس’ در رساندن پیام‌های خود به عموم مردم با مشکل مواجه شده‌اند. وی گفت: “آن‌ها دیگر بازخورد، گفتگو، تعامل و مشارکتی که 3، 4 یا 5 سال پیش داشتند، دریافت نمی‌کنند.”

وی یکی دیگر از دلایلی که باعث کاهش اعتماد به ‘ایکس’ شده را هزینه‌ها دانست. برخی از ابزارها و ویژگی‌های پلتفرم ‘ایکس’ که قبلاً رایگان بودند، حالا نیاز به پرداخت هزینه دارند. وی توضیح داد: “اگر شما یک اداره آتش‌نشانی در یک منطقه روستایی یا یک مدرسه دولتی کوچک باشید که مجبور به اخراج معلمان خود شده‌اید، احتمالاً پرداخت حتی صد دلار در سال برای ایکس برایتان مشکل‌ساز نخواهد بود.”

گویلفویل اضافه کرد که اگرچه او توصیه نمی‌کند که مشتریانش از ‘ایکس’ استفاده نکنند، اما آنها را تشویق می‌کند که استفاده خود را از شبکه‌های اجتماعی گسترش دهند و به پلتفرم‌هایی همچون ‘بلواسکای’، ‘اینستاگرام’ و ‘فیس‌بوک’ روی آورند. “من خوشحال نیستم که گزارش می‌کنم داده‌ها نشان می‌دهند که ”ایکس در کارایی خود رو به کاهش است. آنچه که می‌گویم این است که … تنوع ایجاد کنید.”

انتهای پیام/