شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در سال ۲۰۲۵، متخصصان روابط عمومی بر اولویتبخشی به استراتژی و ارزشآفرینی در محیط کار تمرکز دارند.
به گزارش شارا، نظرسنجی آنلاین ماکراک از ۱۰۸۹ حرفهای روابطعمومی در آمریکا، کانادا، اروپا و آسیا نشان میدهد که روابط با رسانهها با ۸۴٪ بیشترین سهم را در فعالیتهای کاری دارد، در حالی که رهبری فکری تنها ۴۵٪ را به خود اختصاص میدهد.
احساس ارزشمندی در بین کارکنان تقسیم شده است، بهطوریکه ۵۰٪ از پاسخدهندگان آژانسها خود را ارزشمند میدانند، اما تنها ۱۶٪ از کارکنان داخلی همین حس را دارند و تنها ۱۰٪ معتقدند رهبری کاملاً با کار آنها آشناست.
هوش مصنوعی و اتوماسیون با ۵۹٪ در اولویت رشد پنج سال آینده قرار دارند؛ پس از آن روابط رسانهای با ۳۵٪ و برنامهریزی استراتژیک با ۳۳٪ قرار دارند.
همچنین ۶۷٪ تأکید کردند که ارائه نتایج قابل اندازهگیری بهترین روش برای افزایش ارزش ادراکشده روابطعمومی در نظر رهبری یا مشتریان است.
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید