چه رسانه‌هایی توسط مخاطبان سیاه‌پوست مصرف می‌شود؟

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در یک تحقیق که توسط Nielsen انجام شد، عادت‌های مصرف رسانه‌ای مخاطبان سیاه‌پوست آمریکایی و مقایسه آن‌ها با دیگر گروه‌های نژادی بررسی شد. این تحقیق شامل نظرسنجی از بیش از 2300 فرد سیاه‌پوست از ایالات متحده، برزیل، انگلستان، نیجریه و آفریقای جنوبی در سال 2023 بود.

یافته‌های اصلی:
55% از زمان مصرف رسانه‌ای توسط آمریکایی‌های سیاه‌پوست صرف تماشای تلویزیون می‌شود.

73% از افراد سیاه‌پوست برای دسترسی به سه یا بیشتر خدمات استریم هزینه می‌پردازند، و 18% از خانواده‌های سیاه‌پوست تلویزیونی برای برنامه‌های زنده از طریق توزیع‌کنندگان برنامه‌ریزی ویدئویی چندکاناله مانند YouTube TV، fuboTV و Hulu Live پرداخت می‌کنند.

67% از مخاطبان سیاه‌پوست در ایالات متحده گفتند که در محتوای تلویزیونی، نمایندگی کافی از آمریکایی‌های سیاه‌پوست وجود ندارد. همچنین 61% از مخاطبان اسپانیایی‌زبان در ایالات متحده، 60% از مخاطبان آسیای-آمریکایی (AAPI) و 38% از مخاطبان بومی/سرخ‌پوست ایالات متحده اظهار داشتند که دوست دارند بیشتر نمایندگی از گروه‌های هویتی خود را در تلویزیون مشاهده کنند.

35% از آمریکایی‌های سیاه‌پوست اعتقاد دارند که برندها سیاه‌پوستان را به‌عنوان یک هویت واحد در تبلیغات نشان می‌دهند و تنوع سیاه‌پوستان را به‌طور دقیق نشان نمی‌دهند. علاوه بر این، 59% از افراد سیاه‌پوست گفته‌اند که از برندی خرید نمی‌کنند اگر گروه هویتی آن‌ها در تبلیغات به‌طور دقیق نمایندگی نشود.

این تحقیق به‌طور کامل نشان‌دهنده شکاف‌ها و فرصت‌های موجود در نحوه نمایش و نمایندگی گروه‌های سیاه‌پوست در رسانه‌هاست و به برندها پیشنهاد می‌کند که چگونه می‌توانند ارتباط بهتری با این مخاطبان برقرار کنند و هم‌زمان تنوع و شمولیت بیشتری در تبلیغات خود ایجاد کنند.

 

تاریخ انتشار: 11 فوریه 2025
منبع انگلیسی: Nielsen
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/