چهار تغییر در یک سال؛ روابط‌عمومی وزارت صمت در چرخه بی‌ثباتی
تغییرات پی‌درپی در مدیریت روابط‌عمومی وزارت صمت، ضرورت بازنگری در ساختار و راهبردهای ارتباطی این وزارتخانه را برجسته می‌کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید‌محمد حسین‌پور مشکانی به عنوان سرپرست جدید مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت صمت منصوب شد.

وی پیش از این به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل مرکز ملی فضای مجازی، مشاور وزیر ارتباطات و مدیر کل ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مشاور و رئیس مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت داشته است.

این انتصاب در حالی انجام شده که از آغاز به کار دولت چهاردهم، چهارمین تغییر در رأس روابط‌عمومی این وزارتخانه ثبت شده است؛ تغییری مکرر که می‌تواند نشانه‌ای از بی‌ثباتی ساختاری در سیاست‌های ارتباطی وزارت صمت باشد.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/