چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

با مشتری خود آشنا شوید. تحقیقات خود را در مورد مشتری انجام دهید تا بفهمید آنها چه اهدافی دارند و چه چیزی برای آنها مهم است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با مشتری خود آشنا شوید. تحقیقات خود را در مورد مشتری انجام دهید تا بفهمید آنها چه اهدافی دارند و چه چیزی برای آنها مهم است.

خلاق باشید. از ایده‌های خلاقانه برای توسعه یک کمپین روابط‌عمومی که توجه را جلب کند و تأثیرگذار باشد استفاده کنید.

واقع‌بین باشید. مطمئن شوید که کمپین شما قابل اجرا و مقرون به‌صرفه است.

منبع: culpwrit

 

انتهای پیام/