«چری»، جایزه تبلیغات و روابط عمومی گرفت

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برند چری موفق به دریافت جایزه «افی ۲۰۱۵» شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) برند چری موفق به دریافت جایزه «افی ۲۰۱۵» شد.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا ،این جایزه هر ساله توسط سازمان بازاریابی آمریکا (NYAMA) به شرکت‌های بین‌المللی موفق در زمینه تبلیغات و روابط عمومی اهدا می‌شود.


امسال چری در حالی این جایزه را در رقابت با بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی (از جمله کوکاکولا) از آن خود کرد که هیچ برند دیگری از چین نامزد دریافت این جایزه نبود. از سوی دیگر، در تاریخ سی‌ساله این جایزه، تاکنون هیچ برند خودروساز چینی موفق به نامزدی «افی» نشده است.