چراغ راه/ ایجاد محتوای ویدئو برای رسانه های اجتماعی

تولید محتوای خود را از یک تحقیق آغاز کنید. هنگامی که شما درک خوبی از افرادی که مایل به رسیدن به آن هستید دارید، می توانید هر بخشی از خلاقیت را که با قصد و دقت دنبال می شود، بسازید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) ویدیو درصد عظیمی از محتوای اجتماعی در جهان امروز را تشکیل می دهد. در یوتیوب، فیس بوک، اسنپ‌چت و داستان های اینستاگرام، محتوای ویدئویی در همه جا ساعت ها ساعت اطلاعات و سرگرمی به ما ارائه می دهد. با این وجود، ایجاد ویدیوی مناسب برای مخاطبان اجتماعی برند شما ممکن است پیچیده باشد.


مهمتر از همه، با مخاطبانی را که می خواهید از طریق محتوای ویدئویی خود ارتباط برقرار کنید ابتدا باید آنها را بشناسید و بدانید چه نیازها و خواسته هایی دارند. اگر بخواهید صرفا روی علایق سازمان و علامت تجاری خود تمرکز کنید آنها از دست خواهید داد. اما پرسش اصلی این است چگونه مخاطبان خود را می شناسید و مطالب خود را از دیگر 100 میلیون ساعت ویدئو که در فیس بوک و سایر کانال ها تماشا می کنید، متمایز کنید؟

 

 تولید محتوای خود را از یک تحقیق آغاز کنید. هنگامی که شما درک خوبی از افرادی که مایل به رسیدن به آن هستید دارید، می توانید هر بخشی از خلاقیت را که با قصد و دقت دنبال می شود، بسازید.