همکاری ۵ ساله WPP و گوگل برای تحول بازاریابی با هوش مصنوعی | سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری برای آینده تبلیغات هوشمند
همکاری استراتژیک پنج‌ساله WPP و گوگل با تمرکز بر هوش مصنوعی و فناوری ابری، آینده بازاریابی جهانی را متحول می‌کند و نسل تازه‌ای از راهکارهای تبلیغات داده‌محور را رقم می‌زند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت WPP (یکی از بزرگترین آژانس‌های تبلیغاتی و روابط ‌عمومی دنیا) و گوگل از گسترش همکاری استراتژیک خود به‌مدت پنج سال خبر دادند؛ همکاری‌ای که هدف آن پیشبرد فناوری‌های ابری و هوش مصنوعی (Cloud & AI) و پرورش مهارت‌های کلیدی برای به‌کارگیری این فناوری‌ها در تحول بازاریابی است.

به گزارش شارا به نقل از اُدایِر پی‌آر، بر اساس این توافق، WPP متعهد شده است ۴۰۰ میلیون دلار برای استفاده از فناوری‌های گوگل سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه‌گذاری بخشی از پروژه WPP Open – پلتفرم هوش مصنوعی اختصاصی این شرکت برای بازاریابی – خواهد بود.

محورهای کلیدی همکاری شامل توسعه راهکارهای اختصاصی هوش مصنوعی، تسریع در ساخت مدل‌های جدید، همکاری داده‌ای ایمن و مبتنی بر حفظ حریم خصوصی، بهبود تولید ویدیو و تصویر، دسترسی ترجیحی به فناوری‌های AI گوگل و پرورش نسل آینده استعدادهای هوش مصنوعی است.

توماس کوریان (Thomas Kurian)، مدیرعامل Google Cloud گفت:

«همکاری توسعه‌یافته ما با WPP بر اساس چشم‌اندازی مشترک بنا شده تا از قدرت هوش مصنوعی زایشی (Generative AI) و هوش عامل‌محور (Agentic AI) برای دگرگونی نتایج تجاری استفاده کنیم.»

سیندی رز (Cindy Rose)، مدیرعامل WPP نیز افزود:

«با ارائه راهکارهای اختصاصی هوش مصنوعی و اجرای کمپین‌های فوق‌مرتبط با مقیاس و سرعتی بی‌سابقه، نوآوری را در تمامی ابعاد بازاریابی شتاب می‌دهیم تا رشد و تأثیری بی‌نظیر رقم بزنیم.»

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/