هشتادونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و رسانه منتشر شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و رسانه منتشر شد.

در این شماره بخش چهارم جُنگ تاریخ روزنامه‌نگاری با پژوهش و قلم سید فرید ‌قاسمی به چاپ رسیده است.

مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، رسانه و جامعه اطلاعاتی‌ مخاطبان این ماهنامه هستند.

فهرست مطالب ماهنامه را می خوانید:

· استارت‌آپ‌ها را دریابیم نوشته امیرعباس‌تقی‌پور

· قسمت چهارم جُنگ تاریخ روزنامه‌نگاری با عنوان «ماده تاریخ»های مطبوعاتی به قلم سید فرید قاسمی

· به‌روزرسانی آزادی و چالش‌های آن نوشته علی شاکر

· حرفه‌ای‌گرایی رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی: فالوورها و فالووینگ‌ها نوشته مرتضی بهنام

· توصیف و تحلیل جریان زیست اجتماعی در فضای مجازی_ حرفه‌ای‌گرایی در شبکه‌های اجتماعی؛ مراقبت رفتار فردی و قاعده‌های کنش‌گری نوشته سید تقی کمالی

· افراد از آنچه در صفحه نمایش می‌بینید از شما دورترند نوشته فردین علیخواه

· لطفاً این متن را فوروارد نکنید! نوشته جواد افتاده

· رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی؛ سخت‌گیرانه‌تر از همیشه به قلم شیده لالمی

· حکایت ما و «حق» و «حریم» ما در شبکه‌های اجتماعی: حقِ واقعیِ دنیایِ مجازی نوشته امیرعلی علامه‌ زاده

· شایعه و انتشار آن در رسانه‌ها نوشته امیر عبدالرضا سپنجی

· تأملی بر رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر قاعدۀ زرین اخلاقی: هر چه می‌خواهد دل تنگت نگو! نوشته منوچهر دین‌پرست

· زمانی بــرای آزادی افـراد نوشته سید علیرضا علوی رضوی

· در گسترۀ بی مرز این جهان… تو کجایی به قلم سارا شریفی

· شبکه‌های اجتماعی یا تصویری بدون ویرایش از جامعۀ امروزی نوشته علی پاکزاد

· کدام خود؟ کاربران ایرانی خودشان را در عکس‌های سلفی چگونه نشان می‌دهند؟ نوشته اسماعیل رمضانی

· آیا فضای مجازی قانون‌پذیر است؟ جایی که سکوت فریاد می‌زند! نوشته رضا قربانی

· اخبار فناوری؛ شهرهای هوشمند کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس در معرض تهدید سایبری

· کلیک‌هایی که تعهد می‌آورند نوشته اد بیلی با ترجمه امیر علی خلج

· پشتیبانی از سیاست فراگیرسازی اینترنت با ترجمه امیرعلی خلج

· اثر رسانه بر تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری با ترجمه امیرعلی خلج

· تولید محتوا در فضای مجازی نوشته سجاد کرمی نامیوندی

· تازه‌های نشر ارتباطات

· قسمت هفتم عصر گفتمان؛ جامعه‌شناسی مردمی و گفتمان شهادت نوشته حسن بشیر

· کِیلین بار، دیتاژورنالیست گاردین انگلستان، در گفت‌وگوی اختصاصی تشریح کرد: گسترش رو به رشد دیتاژورنالیسم در رسانه‌ها و افزایش آموزش مهارت‌های داده‌ای در مدارس گفت وگو از: مریم سلیمی

· پاتوق عکس بازها و دل‌نوشته نویس‌ها؛ اینستاگرام جای کتاب نوشتن نیست نوشته سمیرا رستگارپور

· شبکه‌های اجتماعی و عبور از گردنۀ نظارت نوشته حسن فراهانی

ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات- مهر ماه 96- به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است. سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه است.

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و توزیع می‌شود. علاقمندان جهت خرید و یا دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس حاصل فرمایند.

امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199