هزینه میلیارد دلاری اوباما برای پالایش تصویر و پنداشت عمومی از دولت

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در فاصله سال‌های 2009 تا 2013، دولت اوباما، 4.4 میلیارد دلار جهت بهبود و پالایش تصویر و پنداشت عمومی از دولت را هزینه کرده است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در فاصله سال‌های 2009 تا 2013، دولت اوباما، 4.4 میلیارد دلار جهت بهبود و پالایش تصویر و پنداشت عمومی از دولت را هزینه کرده است.

به گزارش گروه بین الملل شارا به نقل از thefiscaltimes، تحقیق انجام شده توسط «سرویس تحقیق و تفحص کنگره» متذکر شده است، «در بلندمدت، آمریکایی‌ها پیرامون تبلیغات، به ویژه پیرامون تلاش‌های دولت برای تغییر پنداشت آنها از کیفیت عملکرد دولت یا بهبود مسایل سیاسی خاص، نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی داشته‌اند».

 

این گزارش می افزاید: «تعداد بسیاری از افراد همچنین بر این باورند که دولت نباید برای موارد غیرضروری و به شکلی گستاخانه از مالیات‌های مردم برای تبلیغات هزینه نماید».

در آخرین جنجال صورت گرفته، مایک اِنزی، رئیس کمیته بودجه سنا از سازمان مدیریت و بودجه رسماً درخواست کرده است تا ارقام دقیق هزینه‌های صورت گرفته جهت عقد قرارداد بین وزارت بهداشت و خدمات انسانی و موسسه روابط عمومی ادلمن و به عبارت کلی‌تر، میزان هزینه‌ای که دولت در سال جاری برای انجام خدمات تبلیغاتی توسط موسسات غیردولتی هزینه کرده است را ارایه دهد.

برهمین اساس، انزی در نامه‌ای به شان داناوان، رئیس سازمان مدیریت و بودجه (OMB) گفته است که با توجه به بدهی بیش از 18 تریلیون دلاری کشور، چگونه بودجه دولت برای این گونه فعالیت‌ها صرف شده است.

مطابق با گفته سخنگوی کمیته بودجه سنا، سازمان مدیریت و بودجه تاکنون به درخواست انزی برای ارایه اطلاعات بیشتر پاسخی نداده است.