نوآوری، ترازوی اثربخشی روابط‌عمومی | سخنان یحیایی ایله‌ای در جشنواره ایده‌های خلاق
نوآوری نه فقط در فناوری بلکه در اندیشه، نگرش و رفتار، معیار اصلی اثربخشی روابط‌عمومی است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر احمد یحیایی ایله ای گفت: نوآوری ترازوی اثربخشی روابط ‌عمومی است و میزان اثربخشی هر انسانی، سازمانی و بطور اخص فعالیتهای روابط عمومی با نوآوری ارتباط مستقیم دارد.

چهره ماندگار روابط عمومی ایران در چهارمین جشنواره ایده های خلاق در اصفهان ضمن بیان اینکه آدمی قبل از هر چیزی بایستی از افکار کهنه و پوسیده خلاص و رها شود، اظهار داشت: اگر ذهنیت و افکار منفی و کهنه داشته باشیم نمی توانیم خلاق باشیم و تا زمانی که انسان فرصت آزادی عمل نداشته باشد امکان خلاقیت و نوآوری به حداقل می رسد.

عضو کمیته داوران جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ابراز کرد: نوآوری فقط فناوری نیست. بایستی در نگرش، اندیشه، رفتار، فرایند و سیستم اجرایی نوآور باشیم تا سازمان و مردم پیشرفت کنند و نتیجه مثبت بگیرند.

دکتر یحیایی ایله ای گفت: وقتی صحبت از نوآوری می شود بیشتر سازمانها برای بهبود شرایط روی فناوری تمرکز می کنند اما چون افکار درست نیست دوباره همین ابزار خود بر خلاف مشتری مداری و توسعه و تقویت ارتباط عمل می کند.

استاد روابط عمومی تاکید کرد: فناوری به شدت عدالت گستر، کاهنده هزینه و افزاینده سرعت ارتباطات و اطلاع رسانی است اما اگر از افکار کهنه جدا نشویم کارایی خود را از دست می دهد. همچنان که بسیاری از سازمانه های نهادهای دولتی و حتی شرکتهای بخش خصوصی نتوانسته است جایگزین رفتار های سنتی و پرهزینه سازمانها شود.

چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی با حضور مدیران و کارشناسان استان اصفهان و چندی از دیگر استانها در هشتم مهر 1404 برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/