نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی

این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) بورس تحصیلی رو داینرز در سال 1993، روابط عمومی ضروری برای کلوپ بین المللی داینرز


این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.

 

 مشاوره سه سیاست کاری را در پیش گرفت:

ایجاد آگاهی در میان غذاخوری ها، هتل ها، رستوران ها و خبرگزاری های محلی داینرز و طرز کارش برای موسسات؛

قرار دادن داینرز در میان بهترین ها با ملاک سرآشپزان جوان و موسسات شان، و حمایت از موسسات به خاطر وفاداری شان؛

و سپس پرورش مهارت های آشپزی جوانان در سراسر بریتانیا.


وسیله ای که برای رسیدن به این هدف به کار برده شد بورس تحصیلی ملی بود که برای آشپزان بین 22 تا 27 سال در نظر گرفته می شد تا بدینوسیله بتوانند از طریق یک طرح آموزشی بی نظیر مهارت های خود را ارتقا بخشند.

 

بورس روداینرز موقعیتی است برای آموزش سه ماهه توسط میشلین سه ستاره در سراسر بریتانیا و بقیه نقاط اروپا، این در حالی است که نائب قهرمان از شانس آشپزی تحت نظارت یکی از برادران رو در لوگاوروش یا مهمانسرای واترساید برای دو هفته برخوردار می شود.


مخاطبان اینگونه تعریف شدند:

رستوران ها، هتل ها، باشگاه ها، آشپزها، اصناف رستوران ها، مثلاً صنف رستوران های سوهو، کالج های آشپزی، عرضه کنندگان و سازمان های مربوطه مثل وج وود.


پروژه از ماه سپتامبر همراه با درج خبر بورس تحصیلی در طول زمستان در خبرگزاری های بازرگانی آغاز شد، و سپس داوران قضاوت را در رقابت های نیمه نهایی در 3 مارچ و نهایی در 23 مارچ انجام دادند.

 

انعکاس خبر در خبرگزاری های محلی، رادیو و تلویزیون و خبرگزاری های بازرگانی فوق العاده وسیع بود.