نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه 6 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) یازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه 6 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

 

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نامبرده، نمایشگاه یادشده با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، افزایش کارکردهای مثبت این صنعت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مزبور با مشارکت 216 شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از کشورهای چین و کره جنوبی برپا می شود و این شرکت ها محصولات خود را در زمینه انواع تبلیغات محیطی و دیجیتال و تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی به معرض نمایش می گذارند.

برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی تخصصی مبانی تحقیقات بازاریابی، کارگاه آموزشی تکنیک های تبلیغات و مراحل آن و کارگاه آموزشی و نقش آن در پیشبرد فروش از برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است.

دهمین ‘نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته’ از 28 آذر تا یکم دیماه در سال 92 در تهران برپا شد که در آن بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی مشارکت داشتند.

کشورهای چین، ژاپن، هند، اسپانیا، آلمان، کانادا و آفریقای جنوبی و ترکیه سال گذشته در این نمایشگاه حاضر بودند.