شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت، سند راهبردی «جایگاه روابط عمومی در مدیریت بحران ناترازیها و توسعه صنعتی» را منتشر کرد. این سند که مستخرج از دستاوردهای دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت است، به بررسی نقش روابط عمومی در مدیریت ارتباطات ریسک در شرایط بحران ناترازیها میپردازد. این اثر با همت اعضایی همچون شهناز هاشمی، محمدرضا رسولی، احمد یحیایی ایلهای، حسین امامی و مریم سلیمی تهیه شده است.
این سند راهبردی با تأکید بر لزوم شفافیت، آگاهیبخشی، اطلاعرسانی، اعتمادآفرینی و جلب مشارکت عمومی، روابط عمومی را به عنوان «پل ارتباطی» میان دولت، صنعت و جامعه معرفی میکند.
سند حاضر با استناد به نتایج کنفرانس و بهرهگیری از تجارب داخلی و جهانی در مدیریت ناترازیها ، راهکارهای عملیاتی را در سه بازه زمانی کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت ارائه میدهد. همچنین بر استفاده از فناوریهای نوین و روشهای نوآورانه در پیشبینی و مدیریت بحران تأکید شده است.
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید