شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || نسل زد در حال تغییر روشهای جستجو و دستیابی به اطلاعات با روی آوردن به رسانههای اجتماعی مانند تیکتاک و یوتیوب به جای استفاده از موتور جستجوی سنتی گوگل است.
به گزارش شارا به نقل از آکسیوس، این تغییرات در رفتار کاربران جوان اینترنتی به وضوح نشاندهنده انحراف از نسل هزارههاست که در دوران طلایی جستجوی آنلاین به بلوغ رسیدند و به «Google-fu» یا هنر جستجوی حرفهای خود افتخار میکردند.
در حالی که نسل هزارهها به جستجوی پیشرفته در گوگل عادت کرده بودند، نسل زد به دنبال راههای سریعتر و مرتبطتر برای یافتن اطلاعات است.
رسانههای اجتماعی، با ارائه پاسخهای فوری و محتوای بصری جذاب، جایگزین محبوبی برای گوگل در میان کاربران جوان شدهاند.
این تغییر به معنای تحولی عمیق در نحوه تعامل کاربران با اطلاعات آنلاین است و چالشهایی برای موتورهای جستجو ایجاد میکند که باید با این روند سازگار شوند.
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید