نخستین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد

چرا به فلسفه در روابط‌عمومی نیاز داریم؟، نقش روابط‌عمومی‌ها در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کسب‌وکارها، عمده وظایف روابط‌عمومی‌ها، قانون طلایی در روابط‌عمومی، توسعه‌نیافتگی روابط‌عمومی ایران، نقش هوش مصنوعی در بهبود روابط‌عمومی مدیرانی که روابط‌عمومی قوی ندارند به‌زودی شکست می‌خورند، هنر هشتم یا هنر هشتگانه و ده‌ها مقاله، مطلب، خبر و معرفی رویدادهای روابط‌عمومی کشور ... .

در این شماره می‌خوانید:

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چرا به فلسفه در روابط‌عمومی نیاز داریم؟، نقش روابط‌عمومی‌ها در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کسب‌وکارها، عمده وظایف روابط‌عمومی‌ها، قانون طلایی در روابط‌عمومی، توسعه‌نیافتگی روابط‌عمومی ایران، نقش هوش مصنوعی در بهبود روابط‌عمومی مدیرانی که روابط‌عمومی قوی ندارند به‌زودی شکست می‌خورند، هنر هشتم یا هنر هشتگانه و ده‌ها مقاله، مطلب، خبر و معرفی رویدادهای روابط‌عمومی کشور … .

همچنین در ضمیمه این شماره از نشریه راهبرد گزارشی از فعالیت‌های موسسه روابط‌عمومی راهبرد پویش رستا آمده است.

این نشریه با هدف ارایه مطالبی کاربردی و علمی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات، به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب وکار، مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام/