نخستین بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» به بازار آمد

مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی از انتشار نخستین بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» حاوی چهار کتاب خبر داد.
مهدی باقریان مدیر موسسه انتشارات کارگزار روابط عمومی در گفت‌وگو با شارا، از انتشار بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» حاوی چهار کتاب خبر داد و گفت: کتاب‌های «برنامه‌ریزی در انتشارات روابط عمومی» به قلم علی فروزفر و «مدیریت تولید و انتشار بروشور» به قلم مهدی باقریان از جمله این آثارند.

 

نخستین بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» به بازار آمد نخستین بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» به بازار آمد
نخستین بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» به بازار آمد نخستین بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» به بازار آمد


مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی از انتشار نخستین بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» حاوی چهار کتاب خبر داد.
مهدی باقریان مدیر موسسه انتشارات کارگزار روابط عمومی در گفت‌وگو با شارا، از انتشار بسته آموزشی «انتشارات در روابط عمومی» حاوی چهار کتاب خبر داد و گفت: کتاب‌های «برنامه‌ریزی در انتشارات روابط عمومی» به قلم علی فروزفر و «مدیریت تولید و انتشار بروشور» به قلم مهدی باقریان از جمله این آثارند.
وی ادامه داد: «کاربرد فنون مطبوعاتی در نشریه» به قلم سیدشهاب سیدمحسنی و «پوستر» به قلم قربانعلی تنگ‌شیر از دیگر کتاب‌هایی است که در این بسته آموزشی موجودند.
باقریان با تاکید بر کاربردی بودن کتاب‌های موجود در این بسته آموزشی گفت: این مجموعه برای نخستین بار در حوزه انتشارات روابط عمومی منتشر می‌شود و می‌تواند برای کارشناسان روابط عمومی در سازمان‌های مختلف قابل استفاده باشد.
این آثار تحت نظارت علمی انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری اداره کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه  از سوی  توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده است. تلفن پخش:88617577