شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای رقابتی امروز، مدیریت موفق رسانههای اجتماعی برای برندها حیاتی است. بسیاری از برندها از ابزارهای مختلفی برای مدیریت حضور خود در شبکههای اجتماعی استفاده میکنند و برند واچ به یکی از بهترین راهحلها تبدیل شده است.
این مطالعه موردی به بررسی هفت برند موفق میپردازد که توانستهاند با استفاده از برند واچ فرآیندهای خود را سادهتر کرده و در رسانههای اجتماعی موفقتر شوند.
مراقبتهای بهداشتی بارچستر
این برند بزرگ ارائهدهنده مراقبتهای بهداشتی در بریتانیا، بهدنبال ابزاری جامع برای زمانبندی و نظارت بر پستها و تعاملات رسانههای اجتماعی خود بود. برند واچ به آنها کمک کرد تا تمامی صفحات فیسبوک خود را بهطور مؤثر مدیریت کنند و گزارشهای عملکردی دقیقتری برای تیمهای مختلف خود تهیه کنند.
فورتگلید
برند Forthglade که غذای طبیعی حیوانات خانگی تولید میکند، از برند واچ برای دریافت دادههای تحلیلی دقیق و پشتیبانی از استراتژیهای محتوای خود استفاده میکند. این برند توانسته با استفاده از تحلیلهای اجتماعی، موفقیت پستها را شناسایی کرده و محتوایی متناسب با جامعه آنلاین خود ارائه دهد.
Kägi
برند سوئیسی Kägi از برند واچ برای نظارت بر تمام فعالیتهای رسانههای اجتماعی خود و تسهیل مدیریت محتوا استفاده میکند. این ابزار به آنها کمک کرده است تا با یک تیم کوچک، تمام فعالیتهای رسانههای اجتماعی خود را بهطور مؤثر مدیریت کنند.
برگرهارت – خانواده نخست
این برند آلمانی با استفاده از برند واچ توانسته است زمان صرفشده در مدیریت رسانههای اجتماعی را کاهش داده و دسترسی ارگانیک خود را از طریق تجزیه و تحلیل بهینه کند. این ابزار به تیم کمک کرده تا بهترین زمانها برای تعامل با مخاطبان خود را شناسایی کند.
شرط بندی و بازی آسمان
برند واچ به این برند کمک کرده است تا با استفاده از دادهها و گزارشهای دقیق، فعالیتهای رسانههای اجتماعی خود را یکپارچه کند. این ابزار به تیم Sky Betting and Gaming این امکان را داده است که عملکرد پستها را بهطور دقیق تحلیل کرده و تصمیمات استراتژیک بهتری اتخاذ کنند.
اسمورفیت کاپا
Smurfit Kappa که در صنعت بستهبندی فعالیت دارد، از برند واچ برای بهینهسازی فرآیندهای رسانههای اجتماعی خود استفاده کرده است. این ابزار به آنها کمک کرده تا از تمام امکانات موجود استفاده کرده و ارتباطات اجتماعی خود را بهبود بخشند.
تاریخ انتشار: 2025
منبع انگلیسی: بذنو واچ
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید