مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند

خرید ترکیبی – اختلاط کانال‌های فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید – در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرف‌کنندگان به دلیل ضرورت در طول همه‌گیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| خرید ترکیبی – اختلاط کانال‌های فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید – در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرف‌کنندگان به دلیل ضرورت در طول همه‌گیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.

 

تحقیقات جدید مؤسسه آی‌بی‌ام نشان می‌دهد که خرده‌فروشان باید برای ملاقات با مشتریان در جایی که هستند، چابک‌تر شوند و تجربیات دیجیتالی و درون فروشگاهی را ادغام کنند.

یافته های کلیدی:


– 72 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که از فروشگاه به عنوان تمام یا بخشی از روش خرید اصلی خود استفاده می کنند.


– مهمترین دلایلی که پاسخ دهندگان برای بازدید از یک فروشگاه انتخاب می کنند عبارتند از لمس کردن و احساس کردن محصولات قبل از خرید (50 درصد)، انتخاب محصولات (47 درصد) و دریافت فوری محصولات (43 درصد)،

 

– 27 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که خرید ترکیبی روش انتخابی آنهاست.

 

این مطالعه همچنین نشان می دهد که پایداری از سال 2020 برای تصمیمات خرید مصرف کنندگان و اولویت های کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته است.

– مصرف‌کنندگان هدف‌محور، که محصولات را بر اساس ارزش‌هایشان مانند پایداری انتخاب می‌کنند، اکنون بزرگترین بخش مصرف‌کنندگان مورد بررسی (44 درصد) هستند.

 

– 62 درصد از پاسخ دهندگان مایل به تغییر عادات خرید خود برای کاهش اثرات زیست محیطی هستند که این رقم در دو سال پیش 57 درصد بود.


– نیمی از پاسخ دهندگان می گویند که مایل به پرداخت حق بیمه برای پایداری هستند – میانگین حق بیمه 70 درصد. این تقریباً دو برابر حق بیمه سال 2020 است.


با این حال، شکافی بین قصد و عمل وجود دارد – تنها 31 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محصولات پایدار بیشتر یا آخرین خرید آنها را تشکیل می دهند.
 

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

ریچارد کاروفل | 20 ژانویه 2022 | روابط‌عمومی