مزیت‌های سخنرانی‌ها

سخنرانی‌ها، وسایل ارتباطی مستقیم و اقناع کننده‌ای هستند که با مخاطبان فعال خود به صورت رودررو ارتباط برقرار می‌کنند.

• سخنرانی‌ها، وسایل ارتباطی مستقیم و اقناع کننده‌ای هستند که با مخاطبان فعال خود به صورت رودررو ارتباط برقرار می‌کنند.


• کمک به برجسته‏ سازی یک سازمان


• ایجاد فرصت گفت‌وگوی متقابل و دو طرفه بین سخنران و مخاطب


• کمک به صحت صداقت سازمان و حضور سازنده آن در فعالیت‌های مختلف


• کمک به پرستیژ و اعتبار سازمان


• آگاهی از نظرات مردم در مورد سازمان


• فراهم آوردن منابع موثق و معتبر برای برقراری سایر ارتباطات سازمانی (کتاب فنون روابط عمومی،1394)