مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران: احیای ارتباط بین سازمان ها و مردم از وظایف اصلی روابط عمومی ها است

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن اشاره به نقش روابط عمومی در ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مردم افزود: مدیران روابط عمومی با در اختیار قرار دادن طرح ها و برنامه های سازمان خود برای افکار عمومی احیا گرِ ارتباط بین مردم و سازمان ها هستند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)||  مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن اشاره به نقش روابط عمومی در ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مردم افزود: مدیران روابط عمومی با در اختیار قرار دادن طرح ها و برنامه های سازمان خود برای افکار عمومی احیا گرِ ارتباط بین مردم و سازمان ها هستند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، ” ایمان قربانی” در جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهر تهران که صبح امروز در تالار اجتماعات فردوسی فرمانداری تهران برگزار شد، افزود:یکی از تحولات دوران معاصر که اثرات شگرفی بر عرصه های مختلف کشور بویژه مسائل اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی دارد تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی صحیح، به موقع و برپایه حقیقت است. از این رو مدیران روابط عمومی به عنوان سخنگوی سازمان خود وظیفه ای بس خطیر دارند.


مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران همچنین به نقش اطلاع رسانی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از حضور افراد منفعت طلب در فضای مجازی ، روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید از این ظرفیت به نحوه شایسته استفاده نمایند و با انتشار اخبار به موقع و بر پایه واقعیت از بروز شبهات و انتشار اخبار کذب جلوگیری نمایند.


قربانی اطلاع رسانی در خصوص عملکرد دستگاه ها ، نهادها و بخشداری ها ی تابعه تهران در دهه مبارک فجر و هفته دولت را ضعیف ارزیابی کرد و خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر در این زمینه شد.


وی ضمن اشاره به تبادل اطلاعات دستگاه ها اجرایی تهران با فرمانداری به عنوان دستگاه نظارتی ، افزود: انتشار اخبار و اطلاعات دستگاه های اجرایی شهر تهران در سایت فرمانداری تهران به عنوان سایت مرجع در تهران، می تواند در راستای اجرای سیاست ها ، عملکردها و شفافیت در دولت تدبیر و امید بسیار موثر باشد.

 

“سید غلامرضا کاظمی دینان” رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس حرفه گرایی در روابط عمومی و پیشکسوت در عرصه روابط عمومی ضمن اشاره به ویژگی های یک روابط عمومی خوب ، افزود: روابط عمومی ها پایه های اصلی یک سازمان هستند و باید دارای شفافیت باشند.


وی پذیرش مسئولیت اجتماعی، تفکر و عمل سیستمی، صداقت و راستگویی، انصاف و عدالت، منطقی بودن و … را از دیگر ویژگی های یک روابط عمومی موفق عنوان کرد.


وی از برگزاری هفتمین دوره کنفرانس حرفه گرایی در روابط عمومی در 13 مهرماه سال جاری در محل هتل المپیک خبر داد و گفت: فعالیت های جوامع مختلف بر پایه فضای مجازی و اینترنت از راه های موثر در عرضه خدمات مختلف است و این کنفرانس با هدف ارتقای جایگاه روابط عمومی و افزایش اثربخشی آن در حوزه بازاریابی و تبلیغات سازمانی برگزار خواهد شد.