شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || دیو هاینزینگر، مدیر ارتباطات ایکس، پس از سه ماه به دلایل شخصی این شرکت را ترک کرده است.
به گزارش شارا به نقل از آکسیوس، هاینزینگر که در دسامبر به ایکس پیوسته بود، مسئول نظارت بر استراتژی رسانهای این شرکت بود. این جدایی پس از ترک نیک پیکلز، رئیس امور جهانی ایکس در سپتامبر گذشته، و همچنین جدایی جو بناروچ، که پیش از این مسئول ارتباطات ایکس بود، رخ داده است.
ماسک بهطور تاریخی تمایلی به حفظ تیمهای روابط عمومی نداشته و بیشتر ترجیح داده است که محصولاتش خودشان سخن بگویند. او تیم روابط عمومی تسلا را در سال ۲۰۱۹ منحل کرد و پس از خرید ایکس در سال ۲۰۲۲، تیم ارتباطات در این شرکت را نیز حذف کرد.
در حال حاضر، مدیرعامل ایکس، لیندا یاکارینو، تلاش دارد تا تیمهای ارتباطات و بازاریابی این شرکت را بازسازی کند. از جمله استخدامهای اخیر این شرکت میتوان به آنگلا زپدا، مدیر سابق بازاریابی هیوندای، و جان استول، سردبیر سابق والاستریت ژورنال، اشاره کرد.
این تغییرات در یک لحظه حساس سیاسی برای ایکس صورت میگیرد، جایی که ایلان ماسک به دلیل دخالتهای سیاسی و تأثیراتش بر تسلا، تحت فشار زیادی قرار دارد.
انتهای پیام/
نظر بدهید