مدیران عامل در توانمندسازی روابط‌عمومی‌های‌ خودشان اهتمام کامل داشته باشند

آیین تجلیل از تلاشگران عرصه روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق استان ، با حضور مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو، مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد و کارکنان روابط‌عمومی‌ این صنعت برگزار شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || آیین تجلیل از تلاشگران عرصه روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق استان ، با حضور مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو، مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد و کارکنان روابط‌عمومی‌ این صنعت برگزار شد.


مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران عرصه روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق، افزود: سال 1401 برای صنعت آب و برق سالی سخت و همراه با نا ترازی بزرگ در آب و برق بود که خوشبختانه با همت همه همکاران وزارت نیرو، این نا ترازی‌ها بدون کمترین تنش و با موفقیت پشت سر گذاشته شد.


علی‌اکبر کاظمی آب و برق را به‌عنوان یک کالای ارزشمند عنوان کرد و با اشاره به اینکه در زمینه مدیریت مصرف ارتباطی دوسویه بین مردم و وزارت نیرو وجود دارد افزود: مأموریت روابط عمومی‌ها کمک به مدیریت مصرف، آگاه‌سازی مردم از اقدامات، دستاوردها و برنامه‌های سازمان، انعکاس نظرات مردم،‌ همکاران و ذینفعان به مدیریت، تعامل، ارتباط، رصد و پایش موارد مرتبط به سازمان و انجام برخی اقدامات فرهنگی در سازمان است.


مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو در بیان پیچیدگی امور در روابط‌عمومی‌ گفت:‌ روابط‌عمومی‌ می‌بایست از چالش‌ها آگاه بوده و از ایجاد تنش در سازمان و جامعه پیشگیری و جلوگیری کند، همچنین باید در جریان تمامی فعالیت‌های سازمان بوده و اهمیت، پیچیدگی‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای ناشی از اقدامات انجام‌شده را برای مخاطب تبیین نماید.


ابوالفضل اسدی رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق استان یزد نیز در این مراسم پوشش نا ترازی تولید و مصرف آب و برق را یکی از مهم‌ترین اقدامات صنعت آب و برق استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده در صنعت آب و برق، در زمینه تولید، انتقال و توزیع آب و برق، با موفقیت از ایام سخت گذر کردیم.


دکتر اسدی ضمن قدردانی از تلاش همکاران خود در روابط‌عمومی‌ صنعت آب وبرق افزود: تمامی زحمات انجام‌شده در صنعت آب و برق در حوزه‌های فنی، اداری، مالی و حقوقی توسط روابط‌عمومی‌های‌ این صنعت به‌ نحو مناسب تبیین و اطلاع‌رسانی شده است.


وی ادامه داد: همچنین اطلاع‌رسانی در مورد خدمات انجام‌شده در حوزه توسعه شبکه، بهره‌برداری، مدیریت بار تابستان، مدیریت انرژی زمستان، مدیریت مصرف آب و تمامی خدمات و اقدامات انجام‌شده نیز توسط روابط‌عمومی‌های‌ این صنعت صورت گرفته تا بتوانیم با مشارکت و همراهی بیشتر مردم، از نا ترازی انرژی و سوخت به‌خوبی گذر کرده و با مصرف صحیح انرژی، به چالش‌های پیش رو در این حوزه چیره شویم.


در پایان این مراسم نیز با حضور مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو، از تلاش مدیران عامل، مدیران و همکاران روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق استان یزد به‌پاس اقدامات انجام‌شده برای عبور از پیک‌بار تابستان 1401 قدردانی شد.