شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| طبق تحقیقی که توسط TurnTo Networks انجام شده است، 90 درصد از مشتریان معتقدند که محتوای تولید شده توسط کاربر در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها در مقایسه با ایمیل تبلیغاتی و نتایج موتورهای جستجو موثرتر است.
با این حال، محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند بر یک کسب و کار تأثیر مثبت یا منفی بگذارد.
بنابراین، مهم است که بدانید چگونه از آن به شیوه صحیح استفاده کنید. در طول همه گیری، بازاریابی محتوایی تولید شده توسط کاربران به عنوان یک جایگزین موثر برای بازاریابی سنتی در حال ظهور است.
|
نظر بدهید