لوگوی نوکیا پس از نزدیک به 60 سال تغییر کرد

نوکیا در کنار تغییر لوگو، استراتژی جدیدی را در پی می‌گیرد تا رشد سریع‌تری در بازار داشته باشد، مخصوصاً در زمانی که محبوبیت شبکه 5G رو به افزایش است.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || لوگوی نوکیا شامل 5 شکل مختلف می‌شود که لوگوی جدید را تشکیل می‌دهد و دیگر خبری از رنگ آبی محبوب نوکیا نیست و با رنگ‌های متنوع روبه‌رو هستیم.
 
 نوکیا در کنار تغییر لوگو، استراتژی جدیدی را در پی می‌گیرد تا رشد سریع‌تری در بازار داشته باشد، مخصوصاً در زمانی که محبوبیت شبکه 5G رو به افزایش است./ دیجیاتو