شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، امیر لعلی با بیان اینکه نهمین همایش روابطعمومی الکترونیک با موضوع «روابطعمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» در روز 27 اردیبهشتماه برگزار میشود، گفت: در این همایش 13 مقاله ارائه خواهد شد که عناوین مقالات به این شرح است:
– برندینگ هوشمند در شبکهای از ارتباطات همگان با همگان روابطعمومیهای نوین- دکتر محمد سلطانیفر
– شبکههای اجتماعی و راهبردهای ساخت افکارعمومی در سازمان روابطعمومی– دکتر حسن بشیر
– شبکههای اجتماعی؛ چالش در تعریف افکارعمومی- دکتر مجید رضائیان
– اعتماد مخاطب، بزرگترین سرمایه روابطعمومی در عصر اطلاعات- دکتر اسماعیل قدیمی
– کاربرد شبکههای اجتماعی موبایلی در روابطعمومی الکترونیک- دکتر حمید ضیاییپرور
– رویکردهای نوین در روابطعمومی– دکتر حسین امامی
– کاربرد رسانههای اجتماعی در هدایت افکار عمومی- جواد افتاده
– استراتژی «ریسمان قرمز» در روابطعمومی الکترونیک (و شبکههای اجتماعی)- حمید شکری خانقاه
– فریب افکارعمومی در عصر رسانه های تعاملی و پیچیده- سعید نوری آزاد
– نقش بازیهای جدی در مدیریت افکار عمومی- مریم سلیمی و بهروز مظلومیفر
– چالشهای مدیریت افکارعمومی از طریق فناوریهای ارتباطی وب 2.0- رضا قربانی
– بازاریابی هوشمند و پایش افکار در شبکههای اجتماعی با بهکارگیری تکنیکهای دادهکاوی- سیروس دهقان
– روابطعمومی الکترونیک و کمپینهای فراگیر تبلیغاتی در فضای مجازی- علی اسماعیلزاده
دبیرکل نهمین همایش روابطعمومی الکترونیک تصریح کرد: کمیته علمی همایش با حساسیت فراوانی مقالات رسیده به این دبیرخانه را بررسی کرده و تلاش شده است تا مقالات کاربردیتر برای ارائه در همایش انتخاب شود.
گفتنی است «روابطعمومی الکترونیک و روشهای پایش افکار عمومی»، «متقاعدسازی در روابطعمومی الکترونیک»، «روابطعمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب»، «روابطعمومی الکترونیک و استفاده از رسانههای اجتماعی در مدیریت افکار عمومی»، «روابطعمومی الکترونیک و فضاسازی رسانهای»، «روابطعمومی الکترونیک و کمپینهای فراگیر تبلیغاتی» و «روابطعمومی الکترونیک و برخورد با شایعه» محورهای این همایش را تشکیل میدهند که در هتل المپیک تهران برگزار میشود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت www.eprcenter.ir مراجعه کنند.
منبع: دبیرخانه نهمین همایش روابطعمومی الکترونیک
|
نظر بدهید