فرمت‌های ویدئویی مختلف را نیز تست کنید

در حالی که تولید و انتشار محتوا یک تاکتیک عالی برای استفاده در سال 2021 است، شما همچنان می‌توانید ویدیوهای طولانی‌تری منتشر کنید، البته تا زمانی که برای مخاطبانتان جذاب و ارزشمند باشند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| در حالی که تولید و انتشار محتوا یک تاکتیک عالی برای استفاده در سال 2021 است، شما همچنان می‌توانید ویدیوهای طولانی‌تری منتشر کنید، البته تا زمانی که برای مخاطبانتان جذاب و ارزشمند باشند.

برای مثال، در حالی که مردم ممکن است تمایلی به تماشای یک آگهی تبلیغاتی دو ساعته نداشته باشند، می‌توانند یک ویدیوی زنده طولانی‌تر پرسش و پاسخ، مصاحبه با یک رهبر فکری، یا ویدیویی که داستان طولانی‌تر اما سرگرم‌کننده را بیان می‌کند، تماشا کنند.

در حالی که مطمئناً می‌توانید ویدئوهای طولانی‌تر را آزمایش کنید، می‌توانید فرمت‌های دیگری مانند پخش زنده، ویدیوهای تعاملی و ویدیوهای خرید را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک نیز آزمایش کنید.

با ظهور فرمت‌های ویدیویی جدید، تعیین اینکه آیا ممکن است برای برند شما کار کنند یا خیر و آزمایشی پیرامون آن‌ها طراحی کنید، می‌تواند مفید باشد.

مطمئن شوید که معیارهای موفقیت درست را شناسایی و پیگیری می کنید. به عنوان مثال، اگر در حال آزمایش یک ویدیوی طولانی‌تر هستید، به بازدیدها و نرخ رها شدن آن نگاه کنید تا ببینید بینندگان چقدر در ارتباط هستند. در همین حال، اگر رویکرد تعاملی‌تری مانند پخش زنده یا پرسش و پاسخ را امتحان کنید، می‌توانید نظرات، مشارکت‌ها و اشتراک‌گذاری‌های محتوا را نیز یادداشت کنید.

 

نویسنده: Pamela Bump

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران