فراخوان سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
با موضــوع: روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا

 


اشاره
سیزدهمین کنفرانس بین المللی
روابط عمومی ایران، دی ماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود. این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد. در این کنفــرانس، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی گردهم می آیند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد «روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا» کسب نمایند.

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) چیست؟
این کنفرانس از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتباطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟
چه کسانی در این کنفرانس شرکت می کنند:
1. شاغلان روابط عمومی
2. مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی
3. ارتباط گران و روزنامه نگاران
4. مدیران خدمات مشتریان
5. مدیران توسعه کسب و کار

برنامه های کنفرانس چیست؟
برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

بشرح زیر می باشد:
ـ ارائه سخنرانی های کلیدی
ـ برنامه های رقابتی
ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
ـ انتشار ویژه نامه کنفرانس
ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و گواهی مهارت حرفه ای

شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:
1. بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.
2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.
3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟
این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارایه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر اعلام می نماید:

1. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوا مبتنی بر دانش
2. روابط عمومی دانش محور و سیستم های مدیریت محتوا به عنوان یک زیرساخت علمی
3. روابط عمومی دانش محور و فن آوری های معنایی در سیستم های مدیریت محتوا
4. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوای یکپارچه
5. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوای سازمانی
6 . روابط عمومی دانش محور، اعتبار محتوا و پوشش رسانه ای
7. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی موبایلی
8. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی اینترنتی
9. روابط عمومی دانش محور و بازاریابی محتوا

ارکان کنفرانس
ـ دبیرکل کنفرانس: جناب آقای دکتر مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و رییس انجمن متخصصان روابط عمومی
ـ دبیرعلمی کنفرانس: جناب آقای دکتر حسن بشیر دانشیار دانشگاه امام صادق(ع)

کمیته علمی
ـ جناب آقای دکتر حسن بشیر دبیر کمیته علمی و عضو هیات  علمی دانشگاه امام صادق(ع)

اعضاء کمیته علمی(بر اساس حروف الفبا)
ـ جناب آقای دکتر علیرضا ابوالفضلی نماینده و رییس شعبه دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران
ـ جناب آقای دکتر شهاب اکبریان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
ـ سرکار خانم دکتر مهدخت بروجردی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
ـ جناب آقای دکتر محسن بنی هاشمی عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما
ـ جناب آقای دکتر علی اکبر جلالی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران
ـ جناب آقای دکتر علی دارابی عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما
ـ جناب آقای دکتر علیرضا دهقان عضو هیات علمی دانشگاه تهران
ـ جناب آقای دکتر حسن ربیعی مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه
ـ جناب آقای دکتر طاهر روشندل اربطانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران
ـ جناب آقای دکتر محمد سلطانی فر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
ـ جناب آقای دکتر رحمان سعیدی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
ـ جناب آقای دکتر سید وحید عقیلی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رییس دانشکده خبر
ـ جناب آقای دکتر محمد مهدی فرقانی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
ـ جناب آقای دکتر علی اکبر فرهنگی عضو هیات علمی دانشگاه تهران
ـ جناب آقای دکتر اسماعیل قدیمی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
ـ جناب آقای دکتر هادی کمرئی مدرس روابط عمومی
ـ جناب آقای دکتر مسعود کوثری عضو هیات علمی دانشگاه تهران
ـ جناب آقای دکتر علی اصغر کیا عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
ـ جناب آقای استاد محمود مختاریان استاد پیشکسوت روزنامه نگاری و مدرس روابط عمومی
ـ جناب آقای دکتر امیدعلی مسعودی عضو هیات علمی دانشگاه سوره
ـ جناب آقای دکتر داود نعمتی انارکی عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیمای ج.ا.ا
ـ جناب آقای دکتر سید رضا نقیب السادات عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

اساتید خارجی
ـ جناب آقای دکتر محد زین محمد عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی
ـ سرکارخانم شمیم عبدالجلیل عضو هیات مدیره فاپرو
ـ جناب آقای دکتر عبدالله عسکری استادیار ارشد دانشکده روزنامه نگاری سلیمان دمیرل دانشگاه آلماتی قزاقستان
ـ سرکارخانم دکتر جمیله احمد دانشیار دانشگاه سینز مالزی
ـ سرکارخانم منور سلطان مازومدارنایب رییس انجمن روابط عمومی هند
ـ سرکارخانم خدیجه مختارزاده استاد دانشگاه اشراق ولایت هرات  ـ    افغانستان
ـ جناب آقای محمد حمدان عدنان استاد دانشگاه سباح مالزی
ـ جناب آقای شفیق بصری مدرس دانشگاه پارامادینا جاکارتا و کالج لندن روابط عمومی جاکارتا
ـ جناب آقای پروفسور جیمز گرونیگ عضوهیات علمی دانشگاه مریلند آمریکا
ـ جناب آقای میلنکو ژوریک، کارشناس  ارشد و مشاور روابط عمومی و رییس جامعه مشاوران صربستان
ـ جناب آقای گوپال سوتار، دانشیار موسسه ارتباطات مانیپال
ـ جناب آقای زلیمیر کستوویچ، دکترای روابط عمومی با گرایش روابط عمومی در اداره های پلیس و استادیار مدیریت بحران
ـ جناب آقای پروفسور اوجوال ک. چادهوری مدیر مؤسسسه ارتباطات جمعی، پون (مدرسه عالی خبرنگاری هند)
ـ سرکارخانم راسیلا حمزه مدیر اجرایی روابط عمومی Spencer Azizul
ـ جناب آقای مارک جان شیهان سردبیر ژورنال روابط عمومی آسیا پاسیفیک
ـ جناب آقای پروفسور کریس گالووی استاد روابط عمومی در دانشگاه مونا

برگزارکنندگان
موسسه کارگزار روابط عمومی
موسسه ارتباط گستر هزاره   ریحانه

دانشگاه ها
ـ دانشگاه تهران
ـ دانشگاه علامه طباطبایی
ـ دانشگاه آزاد  اسلامی
ـ دانشگاه سوره
ـ دانشگاه صداوسیما
ـ دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه
ـ دانشگاه دارالحکمه (کانادا)- شعبه ایران

انجمن های روابط عمومی
ـ انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا)
ـ انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی
ـ انجمن متخصصان روابط عمومی

رسانه ها
ـ خبرگزاری ایرنا
ـ خبرگزاری ایسنا
ـ روزنامه اطلاعات
ـ روزنامه همشهری
ـ روزنامه ایران
ـ روزنامه شرق
ـ روزنامه ایران نیوز
ـ روزنامه آسیا
ـ روزنامه شهروند
ـ روزنامه گسترش صمت
ـ وب سایت تبیان
ـ وب سایت فست کلیک

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:
www.irancpr.ir
www.shara.ir

پست الکترونیک:
kargozar80@yahoo.com
info@iranpr.org