شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– «دکتر محمود محمدیان» دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی، با بیان اینکه در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی حرفه ای گری وجود داشت،گفت: انتظاری که از یک کنفرانس روابط عمومی نسبت به دیگر کنفرانس ها داریم، انتخاب موضوعات، اساتید و نوع نگاه متناسب یا نیازهای جامعه به صورت حرفه ای است که در این کنفرانس حرفه ای گری به خوبی به چشم می خورد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، روابط عمومی یکپارچه را هماهنگ بودن تمام بخش های یک سازمان دانست و اظهار داشت: ارتباط یکپارچه در سازمان یعنی اینکه سازمان یک صدا،یک تصویر و یک استراتژی داشته باشد و از سازمان صداهای مختلف و متناقض شنیده نشود.
محمدیان با اشاره به مشکلات موجود بین سازمان ها در کشور تصریح کرد: مشکلی که امروزه سازمان های ما با آن روبرو هستند، این است که برای مثال در یک سازمان روابط عمومی ها، تبلیغات چی ها، فروشندگان و دیگر بخش ها صداهای مختلفی به بیرون مخابره می کنند که باعث می شود هماهنگی بین پیام های آنها ایجاد نشود و مخاطب سردرگم شود.
وی افزود: این سردرگمی در پیام های مخابره شده باعث می شود که سازمان نتواند ارتباطی را که مطلوب سازمان است با مخاطب برقرار کند.درنتیجه نمی تواند تاثیر گذار باشد.
دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی، تاثیر روابط عمومی یکپارچه را مرتبط با نوع نگاه و تفسیر دانست و عنوان کرد: نوع نگاه ما به روابط عمومی است که می تواند تاثیر مثبت یا منفی روی برند بگذارد. بنابراین روابط عمومی یکپارچه به خودی خود خوب یا بد نیست بلکه این نوع نگاه و تفسیر ما از آن است که می تواند روی برند ما تاثیر مثبت یا منفی بگذارد.
انتهای پیام//مریم میرعبدالحق
|
نظر بدهید