شماره هفده ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد

شماره هفده ماهنامه مدیریت رسانه با شش مقاله در موضوعات مدیریت رسانه چاپ شد.

شماره هفده ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شماره ١۷ این ماهنامه در روز ۴ اردیبهشت ماه با ۶ مقاله منتشر شد.
در بخش سرمقاله سردبیر این ماهنامه به این پرسش پاسخ داده است که آیا نشر دیجیتال چاره کار کتابخوانی است؟
۶ مقاله موجود در این شماره به شرح زیر است:

کارکرد ارتباطی و رسانه ای شبکه‌های اجتماعی در ایران نوشته دکتر حمید ضیایی

صعود و سقوط داعش و نقش رسانه نوشته غلامحسین اسلامی‌فرد

«درباره حضور قابل تامل رسانه ای داعش در رسانه های خبری بین الملل«

فضای مجازی و جغرافیا ستیزی نوشته معصومه اسمعیل نژاد «درباره درامیختگی جغرافیا محیطى و ظهور فضای مجازی«

خلق بازاری بکر و دست نخورده برای تبلیغات محیطی نوشته هادی البرزی «درباره معرفی استراتژی نوین در تبلیغات میدانی«

مقایسه تطبیقی اخبار ایرنا و بی‌بی‌سی با موضوع داعش نوشته داود میاندوهی

اخرین مقاله این شماره در موضوع ظهور انتشارات دیجیتال یک چالش بزرگ برای نشریات چاپ، به زبان انگلیسی نوشته جاکوب چریان

)مدیریت رسانه) در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

 

منبع: روابط عمومى ماهنامه علمى تخصصى مدیریت رسانه