
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– شعار تبلیغاتی به عنوان یکی از عناصر تشکیل دهنده آگهی، نقش مهمی در برقرار کردن یا تداوم بخشیدن به رابطه مخاطب با اگهی دارد. این شعار میتواند یک عبارت موزون و آهنگین، یک پرسش ساده و یا حتی فقط یک کلمه یا نام باشد.
یک شعار تبلیغاتی که خوب طراحی شده باشد ـ تا سالها بعد از خروج کالای مربوطه از گردونه تولید و مصرف نیز حضور خود را در ذهن مخاطب، حفظ خواهد کرد و این به معنای توفیق تولید کننده تبلیغ در ایجاد رابطه ای محکم با مخاطب و مصرف کننده است.
شعارهایی که در آگهیهای چاپی یا رادیو تلویزیونی مورد استفاده قرار میگیرد، معمولاً توسط متخصصان با تجربه ابداع و تولید میشوند، یا علی القاعده باید این چنین باشند!
|
نظر بدهید