سرفصل های کارگاه فشرده آموزشی مدیریت محتوا در روابط عمومی اعلام شد

در این دوره با مفاهیم و فنون تولید محتوا، الگوی راهبرد محتوا و چرخه تولید محتوا آشنا خواهید شد. همچنین راه های تنظیم و نگارش محتوا و روش های توزیع آن نیز معرفی خواهد شد.

کارگاه فشرده آموزشی مدیریت محتوا در روابط عمومی
مدرس: دکتر سیدشهاب سیدمحسنی


معرفی کارگاه:
در این دوره با مفاهیم و فنون تولید محتوا، الگوی راهبرد محتوا و چرخه تولید محتوا آشنا خواهید شد. همچنین راه های تنظیم و نگارش محتوا و روش های توزیع آن نیز معرفی خواهد شد.


مخاطبان:
این دوره برای مدیران، کارشناسان روابط عمومی و سایر علاقمندان مفید است.


مباحث کارگاه:
– تعریف و مفهوم محتوا

– اهمیت و ضرورت تولید محتوا

– انواع محتوا

– فرایند تولید محتوا

– راهبرد و برنامه ریزی تولید محتوا

– قالب های محتوایی

– ویژگی های محتوای اثربخش

– تاثیر تکنولوژی بر محتوا

– تولید محتوا و مخاطبان

– انتشار و بازنشر محتوا

– ارزیابی محتوا

 

تلفن های ثبت نام: 88617576-88617577