سخنگوی شورای اسلامی البرز: روابط‌عمومی‌ با شناخت افکار عمومی و رسانه، کلید موفقیت مدیریت شهری است
سعید فلاح‌پور در نشست مدیران روابط‌عمومی البرز تأکید کرد: روابط‌عمومی‌ها باید پل ارتباطی مدیریت شهری، رسانه‌ها و مردم باشند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان البرز و چهارمین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی شوراها و شهرداری‌های استان که با حضور حقیقی‌مقدم، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز، و داوری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای عالی استان‌ها برگزار شد، سعید فلاح‌پور، سخنگوی شورای اسلامی استان البرز به اهمیت نقش روابط ‌عمومی در مدیریت شهری پرداخت.

فلاح‌ پور در این نشست اظهار داشت:روابط عمومی، نه تنها وظیفه اطلاع‌رسانی عملکرد مدیریت شهری را بر عهده دارد، بلکه باید به درک دقیق افکار عمومی و تحلیل نیازهای مخاطبان بپردازد تا پیام‌ها به‌صورت هدفمند و موثر منتقل شود.

وی افزود: شناخت دقیق افکار عمومی و ایجاد پل ارتباطی بین مدیران شهری، رسانه‌ها و مردم، کلید موفقیت در پیشبرد برنامه‌ها و حل مشکلات شهری است. روابط عمومی باید با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین رسانه‌ای و ارتباطی، فضای گفت‌وگو و اعتماد را در جامعه تقویت کند.

فلاح‌پور همچنین به اهمیت استفاده از تکنیک‌های ارتباطی با رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: برقراری ارتباط موثر با رسانه‌ها مستلزم آگاهی از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، انتخاب زمان مناسب انتشار اخبار، شفافیت در انتقال پیام‌ها و پاسخگویی دقیق به سوالات خبرنگاران است. این تکنیک‌ها موجب افزایش پوشش رسانه‌ای مثبت و ارتقای تصویر مدیریت شهری در اذهان عمومی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی استان البرز تأکید کرد که روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مهمی در انعکاس دقیق دغدغه‌ها و انتظارات مردم ایفا کنند و با شفاف‌سازی عملکرد مدیریت شهری، موجبات افزایش رضایت و مشارکت شهروندان را فراهم آورند.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/