شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || نیلسن آیکیو (NielsenIQ) در گزارشی بررسی کرده است که چگونه عادات خرید مصرفکنندگان تغییر کرده و چه انتظاراتی تا سال 2025 برای سازمانها وجود دارد.
این نظرسنجی آنلاین در ژوئن و ژوئیه 2024 با شرکت بیش از 17,000 مصرفکننده از 23 کشور انجام شد.
یافتههای کلیدی عبارتند از:
1. بدتر شدن وضعیت مالی: 32 درصد از مصرفکنندگان اعلام کردند که وضعیت مالی آنها در سال گذشته بدتر شده است. سه عامل اصلی این کاهش، افزایش هزینههای زندگی (76٪)، کندی اقتصادی (41٪) و ناامنی شغلی (31٪) بودند.
2. رشد جستجو در رسانههای اجتماعی: 43 درصد از پاسخدهندگان اظهار داشتند که قبل از استفاده از موتورهای جستجوی سنتی، ابتدا در رسانههای اجتماعی به دنبال اطلاعات محصول میگردند.
3. تأثیر رسانههای اجتماعی بر تغییر برند: 31 درصد از مصرفکنندگان گفتند که بر اساس توصیههای رسانههای اجتماعی، برند خود را تغییر خواهند داد.
این گزارش به سازمانها توصیه میکند که با توجه به این تغییرات، استراتژیهای بازاریابی خود را بازنگری کنند.
منبع انگلیسی: instituteforpr
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید