شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–  مشاوران روابط عمومی (PR) اصرار به انتخاب فن آوری برای اندازه گیری میزان تاثیر PR بر کسب و کار مشتریان خود دارند.
	
 به گزارش گروه ترجمه شارا، خانم  اولومید اوجو رئیس بازاریابی و ارتباطات شرکت Stanbic IBTC، درجلسه ماهانه صبحانه انجمن مشاوران روابط عمومیِ نیجریه ضمن بیان این مطلب گفت: فن آوری  هایی وجود دارد که می تواند برای   اندازه گیری روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرد. 
	
او گفت: “ما اگر به کار خود توجه نکنیم، اعتبارمان را از دست می دهیم“، و اضافه کرد که سازمان های اندازه گیری در حال ظهورند.
	
اولومید اوجو اهمیت اندازه گیری را تایید کرد و گفت: مشتریان مایل نیستند بابت تحقیقات هزینه پرداخت کنند. 
| 
 | ||||
 
					 
			 
							

 
							 
							
نظر بدهید